FANDOM


Suzette:I luv  hanging out   here  

Charlotte:*nods*

Suzette:hhey Charlotte I gotta question WHY CANT YA TALK  THAT KINDA DUMB WHAT MOROON CANT TALK

Charlotte:...................................................................... >:( *makes signs I hate yu*

Suzette:I  hate yu too!  I bet Im way more stronger then yu will ever be and wayyyy more eleganty

Charlotte:*makes signs I DONT EVER WANNA HANG OUT WITH YU AGAIN*

Suzette:NEITHER AM I GOODBYE SCRAPS AND  DUMBELL CHARADES! 

Scraps:oh no .......................

Bea:dont worry I'm sure they will forget this argument  by tommarow

Scraps:I hope sew I hate  arguments between friends.........................

Next day:

Scraps:hey Suzette and Charlotte wanna go  discover something

Suzette:um moi sorry Scraps but I STILL HATE CHARLOTTE

Charlotte:*holds up note saying AND I STILL HATE SUZETTE!*

Scraps:argh they still mad !

Confetti:dun worry I can settle this argument ya gotta trust me

Scraps:okay just end the fight

Confetti:alrigth ehre da deal yu take Charlotte's   perfume and give it to Suzette while I grab Suzette's chocolotes and give them to charlotte then the fighting will stop

Scraps:sure *takes charlottes perfume*

Confetti:*takes suzettes chocolotes*

Suzette:oh gosh I want sweets!  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MY CHOCOLOTE WHO STOLE THEM

Charlotte:*does hand motions for where's ma perfume*

Suzette:YU TOOK THEM

Both:*start arguin g*

Scraps:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THEY WILL NEVER STOP FIGHTING I WILL RUN AWAY SEW THEY WONT HAVE TO FIGHT WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *runs*

Confetti:Scraps! no sorry I thought it would work :(

Tippy:hmmmmmmmmmmmmmmmmm   this fighting has to stop  Scraps  cant stand it 

Ace:yeah poor babe

Confetti:I luv parties

Blanket:nah I got it we will hand out invitations for something they like and when they get together   we will hide perfect!

Tippy:hey Suzette *hands Suzette a jewelry giftcard*

Suzette:OMG THANK YU IM GOIN RITE A NOW

Confetti:please  check out   the makeup sale even for mimes

Charlotte: ....................:)

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.